Šią vasarą Skandinavija buvo ryški šalis, mėgstamiausia tarp keliautojų. Dauguma keliaujančių su mumis nurodė, jog „kasmetines atostogas“ ketina praleisti vienoje iš šiaurinių šalių. Pastebėjome ir kitas kelionių tendencijas: apgyvendinimo vietų, neteikiančių maitinimo ir kitų aptarnavimo paslaugų ir esančių atokiau nuo gerai žinomų maršrutų, paklausa, mobiliųjų telefonų kaip kelionių gidų naudojimas, robotų, teikiančių tikslinę ...
Tai, kad grįžote namo, nereiškia, kad turite nutraukti kelionę. Prisiminimai ir kalbėjimas apie keliones taip pat yra keliavimo būdas – mintimis ir laiku. Būtent tai ir daro Arne su draugais. Toliau dalinames jo kelionės, iš Geteborgo į Kylį, istoriją. Mums patinka priminti savo keliones. Net praėjus daug laiko mėgstame kalbėtis...
Daugelis gyvenusiųjų 1963-aisias, prisimena tuos metus. Jie prasidėjo labai šalta žiema, kuomet jūra aplink Švediją pasidengė ledu, o laivybos pramonė susidūrė su rimtais sunkumais. Vėliau tais metais paaiškėjo, kad pulkininkas pilotas Stig Wennerström šnipinėjo Švedijoje Tarybų Sąjungos naudai. Lapkričio mėn. Dalase buvo nušautas JAV prezidentas John F. Kennedy ir pasaulį ištiko šokas. 1963 metai iš…
Per visą „Stena Line“ istoriją mes padidinome keletą keltų, norėdami padidinti jų pajėgumus. Paskutinį kartą tai buvo padaryta 2007 m., kai „Britannica“ ir „Hollandica“, plaukiojantys maršrutu Hukvan Holandas–Haridžas, buvo pailginti net 50 metrų (padalinus per pusę.) Tuomet pervadinome keltus į „Germanica“ ir „Scandinavica“ ir perkėlėme juos į Geteborgo–Kylio maršrutą. Beje, šiais metais šis maršrutas švenčia…
Tai buvo netikėtas pirkinys, kuris pasirodė – puikus sandoris. „Stena Atlantica“ mums priklausė tik vienerius metus, tačiau buvo labai naudingas per Miuncheno olimpines žaidynes maršrute Geteborgas–Kylis. Toliau pateikiame mūsų istorikų Rickard ir Anders pasakojimus. FAKTAI APIE LAIVĄ Pristatytas 1972 m. birželio mėn. iš „Titovo Brodogradiliste“ laivų statyklos Kraljevicoje (buvusioje Jugoslavijoje). Ilgis: 140,8 m Plotis: 20,8…
Tarptautinė moterų diena švenčiama jau daugiau nei šimtmetį, tačiau 2017 m. Pasaulinio ekonomikos forumo Pasaulio lyčių lygybės ataskaita („Global Gender Gap Report“) rodo, kad moterų ir vyrų skirtumai didėja, o lyčių paritetas gali būti pasiektas tik per 200 metų. Štai kodėl šių metų tema yra #PressforProgress („Spauda už pažangą“). Kodėl tai svarbu? To...
Įsivaizduokite didelį laivą, pakrautą skysčiais – pavyzdžiui nafta (kaip dažniausiai būna). Vienoje didelėje talpykloje skystis smarkiai juda, nes laivas susiduria su bangomis. Taip yra todėl, kad skysčio paviršius turi daug laisvos vietos. Kaip galite įsivaizduoti, toks judėjimas daro neigiamą poveikį laivo stabilumui. Norėdami išspręsti šią problemą, laivo statybininkai paskirsto skystį į mažesnes talpyklas, taip sumažindami…
Jis pradėjo savo karjerą 60 – taisiais Šiaurės jūroje kaip keleivinis keltas, kurį mes išsinuomojome iš „Skagenlinjen“, o po to pavertėme laivu ligonine – mūsų partnerių „Mercy Ships“ pirmtaku, kuriame buvo gydomi civiliai pacientai Vietnamo karo metu. Tada jį ir pradėjo vadinti „Ship of Hope“ („Vilties laivu“). Mes išpirkome jį, pakeitėme ...
Įsivaizduokite, ką reiškia praleisti ketvirtadalį metų kelte. Mums patinka mūsų keltai ir leisti laiką juose, tačiau 100 kelionių iš eilės padarė įspūdį! Martinas iš Danijos, pasiekė šį rekordą, kuris galėtų būti įrašytas net į „Gineso rekordų“ knygą. Ką jis galėtų patarti kitiems svečiams, keliaujantiems jo mėgstamu keltu „Stena Saga“? Imkite su savimi gerus...
1972 metai yra įvykių pilni metai, kuriais „Stena“ iš staiga atsiradusio naujoko tapo viena iš pripažintų Geteborgo laivybos įmonių. Naujas, elegantiškas terminalo pastatas Göta upės pietiniame krante žymi naujos eros pradžią Geteborge. Gerokai prieš tai tradicinis uosto verslas persikėlė nuo pietuose esančios upės į Skandia uostą, kuris yra arčiau vandenyno ir atokiau n...