Toggle mobile menu
Toggle mobile menu

GDYNĖ – JŪROS IR SVAJONIŲ MIESTAS

Kita Švedija | Komentarų nėra

Jei keliausite mūsų keltais iš Švedijos/į Švediją, praleiskite dieną ar net keletą dienų pajūrio mieste Gdynėje. Šiame moderniame mieste įsikūrusios kultūros bei švietimo įstaigos (Gdynios universitetas, mokyklos, muziejai), rekreacijos (spa centrai, viešbučiai) bei poilsio vietos (parkai, paplūdimiai). Daugelį metų gyvavęs kaip pajūrio žvejų kaimelis, nuo XX a. pradžios Lenkijai atgavus nepriklausomybę, miestas pradėjo vystytis ir…

Slidinėjimas Švedijoje!

Švedija | Komentarų nėra

Kalnų ar lygumų slidinėjimas, snieglentės ir sniego parkai? Švedijoje žiemą galima slidinėti beveik visur! Gali būti sunku išsirinkti iš daugiau nei 100 slidinėjimo kurortų, todėl pateikiame Jums informacijos apie vieną iš slidinėjimų kurortų. Åre prie Östersund – geriausiai tinka kalnų slidinėjimui bei su slidinėjimu nesusijusiai veiklai. Åre, esantis centrinėje Švedijoje, yra didžiausias ir žymiausias sporto…

ŠIOS VASAROS KELIONIŲ TENDENCIJŲ TOP 5

Keltai Stena Line istorija Švedija | Komentarų nėra

Šią vasarą Skandinavija buvo ryški šalis, mėgstamiausia tarp keliautojų. Dauguma keliaujančių su mumis nurodė, jog „kasmetines atostogas“ ketina praleisti vienoje iš šiaurinių šalių. Pastebėjome ir kitas kelionių tendencijas: apgyvendinimo vietų, neteikiančių maitinimo ir kitų aptarnavimo paslaugų ir esančių  atokiau nuo gerai žinomų maršrutų, paklausa, mobiliųjų telefonų kaip kelionių gidų naudojimas,  robotų, teikiančių tikslinę ...

Švediškas stalas

Švedija | 2 komentarų

Ar Jūs kada nors susimastėte iš kur kilo pavadinimas „švediškas stalas“? Kažkada tame krašte apsigyvenę vikingai ir medkirčiai, žvejai ir medžiotojai, sunkiai dirbo ir didžiąją laiko dalį praleisdavo lauke. Padidėjęs apetitas reikalaudavo gausaus ir kaloringo maisto, o atšiaurus skandinaviškas klimatas, kuriame pusę metų niekas neauga, atvirkščiai – tvarkingo ir taupaus vartojimo. Produktus imta gaminti ilgesniam…

Stokholmą verta pamatyti vien dėl jame esančio metro!

Keltai Švedija | Komentarų nėra

Stokholmo metro (Stockholms tunnelbana) – yra jei ne gražiausia vieta pasaulyje, tai jau tikrai viena iš neįprasčiausių! Daugybės stočių įforminimą miesto valdžios įstaigos pavedė vietiniams tapytojams, beveik neapribodamos kūrybiškos paieškos laisvės. Projekte dalyvavo apie 150 meno veikėjų. Nenuostabu, kad metro vadinamas „ilgiausia pasaulyje dailės galerija“. Visos linijos (jos trys – „žalioji“, „raudonoji“, „mėlynoji“) apipavi...

Karlskruna – Švedijos perlas salyne

Kita Švedija | Komentarų nėra

Karlskruna įsikūrusi Pietų Švedijoje – tai senovinis karinis, jūrinis miestelis, išsidėstęs tarp salų. Be to, miestas dėl savo unikalumo ir istorinio palikimo yra įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Jo apylinkės yra ypač gražios. Nuostabūs paplūdimiai ir uolos, pėsčiųjų takai, gamtos rezervatai, iš visų pusių apsupti vandens. Galite apsilankykite salynuose trumpai iškylai, išsimaudyti Stumholmeno mieste…

10 IDĖJŲ, KAIP ĮŽIEBTI KELIONIŲ AISTRĄ

Švedija | Komentarų nėra

Visi mėgstame Kalėdų laikotarpį praleisti užsienyje, tačiau kaip dėl laikotarpio nuo sausio iki kovo? Kelionė šiais žiemos mėnesiais iš tiesų gali būti ekstremaliai įkvepianti – tobulas būdas „persikrauti“. Juk yra tiek daug puikių žiemos veiklų, renginių ir vietų, kurias galima pasiekti „Stena Line“ keltais Šiaurės Europoje. Perskaitykite mūsų siūlomas idėjas ir atraskite savo ...

Kaip išteeeempti keltą?

Keltai Stena Line istorija Švedija | Komentarų nėra

Per visą „Stena Line“ istoriją mes padidinome keletą keltų, norėdami padidinti jų pajėgumus. Paskutinį kartą tai buvo padaryta 2007 m., kai „Britannica“ ir „Hollandica“, plaukiojantys maršrutu Hukvan Holandas–Haridžas, buvo pailginti net 50 metrų (padalinus per pusę.) Tuomet pervadinome keltus į „Germanica“ ir „Scandinavica“ ir perkėlėme juos į Geteborgo–Kylio maršrutą. Beje, šiais metais šis maršrutas švenčia…

Neleisk skysčiams įsiūbuoti laivą!

Įsivaizduokite didelį laivą, pakrautą skysčiais – pavyzdžiui nafta (kaip dažniausiai būna). Vienoje didelėje talpykloje skystis smarkiai juda, nes laivas susiduria su bangomis. Taip yra todėl, kad skysčio paviršius turi daug laisvos vietos. Kaip galite įsivaizduoti, toks judėjimas daro neigiamą poveikį laivo stabilumui. Norėdami išspręsti šią problemą, laivo statybininkai paskirsto skystį į mažesnes talpyklas, taip sumažindami…

KO KARALIUS NEŽINOJO…

Keltai Stena Line istorija Švedija | Komentarų nėra

Užsakydamas karališkąjį karo laivą “Wasa”, Švedijos karalius Gustavas II Adolfas tikrai nieko nežinojo apie svorio centro svarbą. Jis užsakė pastatyti papildomą pabūklą denyje – ir „Wasa“ apsivertė savo pirmojo reiso metu 1628 metais. Atvejis, kurio Švedijos laivų statybos pramonė negalėjo numatyti. Projektuojant laivus, svorio centras yra pagrindinis parametras. Paprastai kalbant, tai yra vienas objekto taškas,…

Blogo kategorijos

Daugiausia komentarų turintys pranešimai