Keistas dingstančio vandens atvejis…

2018-02-13 | Keltai | Komentarų nėra

Pasaulyje nėra krano, galinčio pakelti 20 000 tonų sveriantį laivą į orą. Nepaisant to, retkarčiais tenka atlikti po vandeniu esančios laivo korpuso dalies dažymo, priežiūros ir remonto darbus. Žinoma, neįmanoma to padaryti, kol laivas yra vandenyje. Taigi koks yra problemos sprendimas?

Pagrindinis tikslas – padaryti taip, kad aplink laivą esantis vanduo išnyktų. O tai padaroma ne ištariant „abrakadabra“, bet naudojant sausą doką. Kaip tai atliekama, galite pamatyti čia:

Apibendrinkime:

  1. Sausas dokas – tai milžiniškas baseinas, pakankamai didelis laivui įplaukti.
  2. Doke yra didžiuliai vartai, tarsi kanalo „užraktas“. Kai laivas įplaukia, vartai uždaromi.
  3. Tuomet galingi siurbliai ištuština vandens doką, o laivas lieka saugiai ir sausai stovėti ant doko dugno. Todėl korpusas yra prieinamas iš visų pusių.
  4. Atlikus darbus, atidaromi vožtuvai, kad dokas prisipildytų vandens iš jūros.
  5. Kai dokas užpildomas vandeniu, laivas vėl gali išplaukti pro atvertus doko vartus.

 

 Nepraleiskite ir mūsų kito epizodo, sekite mūsų „Kaip tai veikia?“ grojaraštį „YouTube”!

Čia mes surinkome visus „Kaip tai veikia?” tinklaraščio įrašus. 

Laikas keliauti su „Stena Line“!

 

Sveiki:), esu Joleta. Jau ne pirmus metus dirbu „Stena Line“. Darbas suteikia man galimybę keliauti, tobulėti, bendrauti ir bendradarbiauti. Džiaugiuosi galėdama padėti klientams bei suteikdama naudingos informacijos.

Rašyti komentarą

Jūsų el paštas nebus publikuojamas

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.