Toggle mobile menu
Toggle mobile menu

ALAN JUNGER PIRMASIS „STENA GERMANICA“ KAPITONAS

Keltai | Komentarų nėra

Kapitonas Alan Junger buvo pirmasis, vadovavęs į Kylį plaukiančiam „Stena Germanica“ keltui. Toliau pateikiame pasakojimą apie pirmąją „Stena Germanica“ kelionę ir tai, kas vyko kelte laikui bėgant. 1967 m. balandžio 24 d., maždaug 19 val., kapitonas Alan Junger išplukdė „Stena Germanica“ į pirmąją kelto kelionę iš uosto Geteborgo širdyje link Kylio. Tą dieną...

Kaip išteeeempti keltą?

Keltai Stena Line istorija Švedija | Komentarų nėra

Per visą „Stena Line“ istoriją mes padidinome keletą keltų, norėdami padidinti jų pajėgumus. Paskutinį kartą tai buvo padaryta 2007 m., kai „Britannica“ ir „Hollandica“, plaukiojantys maršrutu Hukvan Holandas–Haridžas, buvo pailginti net 50 metrų (padalinus per pusę.) Tuomet pervadinome keltus į „Germanica“ ir „Scandinavica“ ir perkėlėme juos į Geteborgo–Kylio maršrutą. Beje, šiais metais šis maršrutas švenčia…

KOKS SKIRTUMAS TARP LAIVO SRAIGTO IR ORLAIVIO SPARNO?

Keltai | Komentarų nėra

Iš tikrųjų mažesnis, nei jūs galvojate. Sraigtas, žinoma, yra tai, kas stumia laivą į priekį ir atgal vandenyje. Jo veikimas grindžiamas tuo pačiu principu, kokiu grindžiamas orlaivio sparnų veikimas. Orlaivio sparnai yra išlenkti, kad viršuje ir apačioje susidarytų oro greičio skirtumas. Dėl to susidaro kilimo jėga, leidžianti lėktuvui skristi. Tie patys principai taik...

OLIMPINIS MILŽINAS KYLIO MARŠRUTE

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Tai buvo netikėtas pirkinys, kuris pasirodė – puikus sandoris. „Stena Atlantica“ mums priklausė tik vienerius metus, tačiau buvo labai naudingas per Miuncheno olimpines žaidynes maršrute Geteborgas–Kylis. Toliau pateikiame mūsų istorikų Rickard ir Anders pasakojimus. FAKTAI APIE LAIVĄ Pristatytas 1972 m. birželio mėn. iš „Titovo Brodogradiliste“ laivų statyklos Kraljevicoje (buvusioje Jugoslavijoje). Ilgis: 140,8 m Plotis: 20,8…

Dinamiška registratūros kasdienybė

Keltai | Komentarų nėra

Kasdien laukiantys netikėtumai – tai viena iš daugelio priežasčių, kodėl Paula, „Stena Line“ registratūros vadovė Geteborge, mėgsta savo darbą. Jei kartu su mumis keliausite be automobilio į Daniją, tikriausiai ją susitiksite. Štai Paulos istorija. Paula užaugo Geteborge – mieste, garsėjančiame laivų statyklomis ir linksmu dokų darbininkų dialektu. Jai patinka dirbti šioje pramonėje, kuri vaidina tokį…

5 tiesos apie moterų svarbą laivybos pramonėje

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Tarptautinė moterų diena švenčiama jau daugiau nei šimtmetį, tačiau 2017 m. Pasaulinio ekonomikos forumo Pasaulio lyčių lygybės ataskaita („Global Gender Gap Report“) rodo, kad moterų ir vyrų skirtumai didėja, o lyčių paritetas gali būti pasiektas tik per 200 metų. Štai kodėl šių metų tema yra #PressforProgress („Spauda už pažangą“). Kodėl tai svarbu? To...

5 KELIONIŲ TENDENCIJOS 2018 METAMS, KURIAS STEBIME SAVO KRIŠTOLINIAME RUTULYJE

Kita | Komentarų nėra

  Žiema – tai naujoji vasara! Jeigu norite keliauti neskubėdami, nedideliais atstumais ir nesilaikyti išmintų kelių – pamirškite Paryžių ar Niujorką. Vietoj to ištyrinėkite mažesnius miestus, kuriuose nesilanko turistai, kad pajustume tikrąjį autentiškumą. Toliau pateikiame 5 populiariausias kelionių tendencijas 2018 metams. Žiema – sezono įkarštis Teiginys, kad žmonės visada laukia...

Neleisk skysčiams įsiūbuoti laivą!

Įsivaizduokite didelį laivą, pakrautą skysčiais – pavyzdžiui nafta (kaip dažniausiai būna). Vienoje didelėje talpykloje skystis smarkiai juda, nes laivas susiduria su bangomis. Taip yra todėl, kad skysčio paviršius turi daug laisvos vietos. Kaip galite įsivaizduoti, toks judėjimas daro neigiamą poveikį laivo stabilumui. Norėdami išspręsti šią problemą, laivo statybininkai paskirsto skystį į mažesnes talpyklas, taip sumažindami…

Nauji „Stena Line“ kompanijos laivai RoPax pradeda įgyti formą

Keltai | Komentarų nėra

2018 m. Vasario 2 d., penktadienį, Kinijos „AVIC Weihai“ laivų statykloje, vyko oficiali laivo kilio padengimo ceremonija. Šis tradicinis jūrinis įvykis žymi laivo korpuso ir išorinių dalių statybos etapo pradžią. „Stena Line“ generalinis direktorius Niklasas Martenssonas kartu su „Stena RoRo” projekto vadovu Magnusu Olssonu padeda monetą po laivo kiliu.„ Tai yra svarbus etapas...

Nuo „Ship of Hope“ („Vilties laivo“) iki „Galapagos Legend“ („Galapagų legendos“)

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Jis pradėjo savo karjerą 60 – taisiais Šiaurės jūroje kaip keleivinis keltas, kurį mes išsinuomojome iš „Skagenlinjen“, o po to pavertėme laivu ligonine – mūsų partnerių „Mercy Ships“ pirmtaku, kuriame buvo gydomi civiliai pacientai Vietnamo karo metu. Tada jį ir pradėjo vadinti „Ship of Hope“ („Vilties laivu“). Mes išpirkome jį, pakeitėme ...

Blogo kategorijos

Daugiausia komentarų turintys pranešimai