Toggle mobile menu
Toggle mobile menu

Vyras, vykęs į kelionę keltu 100 kartų… iš eilės!

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Įsivaizduokite, ką reiškia praleisti ketvirtadalį metų kelte. Mums patinka mūsų keltai ir leisti laiką juose, tačiau 100 kelionių iš eilės padarė įspūdį! Martinas iš Danijos, pasiekė  šį rekordą, kuris galėtų būti įrašytas net į „Gineso rekordų“ knygą. Ką jis galėtų patarti kitiems svečiams, keliaujantiems jo mėgstamu keltu „Stena Saga“? Imkite su savimi gerus...

NUO DRĄSAUS VARŽOVO IKI PRIPAŽINTOS LAIVYBOS ĮMONĖS

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

1972 metai yra įvykių pilni metai, kuriais „Stena“ iš staiga atsiradusio naujoko tapo viena iš pripažintų Geteborgo laivybos įmonių. Naujas, elegantiškas terminalo pastatas Göta upės pietiniame krante žymi naujos eros pradžią Geteborge. Gerokai prieš tai tradicinis uosto verslas persikėlė nuo pietuose esančios upės į Skandia uostą, kuris yra arčiau vandenyno ir atokiau n...

PUSIAUSVYROS PALAIKYMAS BALASTO PAGALBA!

Keltai | 2 komentarų

Ar esate girdėję žodį „balastas“? Jis yra kilęs iš senovinio šiaurės regiono žodžio „barlast“, kuris reiškia be („bar“) krovinio („last“). Iš štai kodėl… Kai laivas yra visiškai pakrautas (sakykime, keltas, gabenantis šimtus automobilių ir vilkikų), krovinio svoris gramzdina laivo korpusą į vandenį. Tai yra gerai, nes, kaip Jūs žinote iš mūsų seria...

Kaip pasverti keltą?

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Jeigu matėte pirmą mūsų laidos epizodą, kuriame mes kalbėjome apie plūdrumą, prisimenate, kad laivo išstumiamo vandens svoris yra lygus paties laivo svoriui. Tai žinoma kaip Archimedo dėsnis. Bet kaipgi nustatyti to vandens svorį? Laivų statytojai išsprendė vandens svėrimo problemą, nupiešę išstūmimo žymas kiekvienoje korpuso pusėje. Jūs tikriausiai esate jas matę ties vaterlinijos (waterline) – jos yra…

KO KARALIUS NEŽINOJO…

Keltai Stena Line istorija Švedija | Komentarų nėra

Užsakydamas karališkąjį karo laivą “Wasa”, Švedijos karalius Gustavas II Adolfas tikrai nieko nežinojo apie svorio centro svarbą. Jis užsakė pastatyti papildomą pabūklą denyje – ir „Wasa“ apsivertė savo pirmojo reiso metu 1628 metais. Atvejis, kurio Švedijos laivų statybos pramonė negalėjo numatyti. Projektuojant laivus, svorio centras yra pagrindinis parametras. Paprastai kalbant, tai yra vienas objekto taškas,…

Keistas dingstančio vandens atvejis…

Keltai | Komentarų nėra

Pasaulyje nėra krano, galinčio pakelti 20 000 tonų sveriantį laivą į orą. Nepaisant to, retkarčiais tenka atlikti po vandeniu esančios laivo korpuso dalies dažymo, priežiūros ir remonto darbus. Žinoma, neįmanoma to padaryti, kol laivas yra vandenyje. Taigi koks yra problemos sprendimas? Pagrindinis tikslas – padaryti taip, kad aplink laivą esantis vanduo išnykt...

Stena Gothica – Stena Line veteranas

Stena Line istorija | Komentarų nėra

Žiemos metu keli mūsų laivai statomi į sausą doką metinio patikrinimo/apžiūros ir atnaujinimo tikslui. Vienas iš jų – Stena Danica. Kol jis tvarkomas laivų statykloje, Stena Gothica kartu su Stena Jutlandica ir M/L Gute aptarnauja jo maršrutą. Kas yra tas patikimas pagyvenęs riteris? Mūsų istorijos ekspertai Rickard Sahlsten ir Anders Bergenk atskleidžia jo...

2017 metai 300 žingsniais priartino mus prie tvaresnės ateities

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Mes pradėjome savo kelią, siekdami tapti „žalesne“ keltų bendrove. Mes esame susitelkę į keturias sritis, vystomas kartu su siekiamais JT Tvaraus vystymosi tikslais ir pritaikytas mūsų veiklai: švari energija, atsakingas vartojimas, gera sveikata ir gerovė bei gyvenimas po vandeniu. Nuo 2006 metų mes siekiame sumažinti energijos ir kuro suvartojimą, o liepos mėnesį mes ...

JUGOSLAVIJOJE STATYTAS KELTAS SU OLIMPINE AURA IR SKANDINAVIŠKU DIZAINU

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

„Stena Olympica“ buvo pastatytas Jugoslavijoje ir pradėtas eksploatuoti tais pačiais metais, kuriais vyko 1972 m. Miuncheno vasaros olimpinės žaidynės. Akivaizdu, kad interjero dizainui turėjo įtakos esamas dešimtmetis bei skandinaviškasis paveldas. Susipažinkite su šio puikaus kelto istorija, trukusia 40 metų. FAKTAI Laivas buvo pristatytas 1972 m. birželio mėn. iš „Titovo brodogradilište” Kralevicoj...

Tai ne šiaip sau sugalvotas papuošimas: taip mes saugome planetą!

Keltai Stena Line istorija | Komentarų nėra

Jūs tikriausiai pastebėjote lemputės formos išsikišimą laivo priekyje (bulb). Visi mūsų keltai turi tokią dalį. Tačiau kodėl ji tokia ir kam ji skirta? Ši lemputės formos laivo dalis yra sumanus išradimas, padedantis mažinti laivo pasipriešinimą plaukimo metu. Rezultatas – didesnis laivo greitis, mažesnės degalų sąnaudos, taigi atitinkamai ir mažesnės sąnaudos bei mažesnė įtaka a...

Blogo kategorijos

Daugiausia komentarų turintys pranešimai