Štai kaip mes keliausime 2017 –aisiais!

2017-02-09 | Lietuva Švedija | Komentarų nėra

Mūsų kelionės tikslo pasirinkimas parodo, kokie mes esame, o ypač, todėl, kad trokštame pasidalinti savo kelionės įspūdžiais socialinėje erdvėje. Norime išsiskirti ir būti kitokie, tuo pat metu kai kalbama apie tai, ką matome ir apie tai, ką darome. Užsakymai internetu ir individualiai, o taip pat ir programėlės, jau vaidina svarbų vaidmenį prieš kelionę ir jos metu, bet kokios iš tikrųjų yra 2017 kelionių tendencijos? Savo prognozėmis su mumis pasidalinti paprašėme Kajsa Beausang, Švedijos kelionių žurnalo RES redaktorės.

Švedijos kelionių žurnalo RES redaktorė Kajsa Beausang Švedijos TV4 eteryje kalba apie kelionių tendencijas

 

Kelionės – lyg jūsų gyvenimo būdo atspindys

Keliaujame vieni ir vertiname asmeninę laisvę kelionės metu. Kelionės ir tikslo pasirinkimas atskleidžia, kas mes esame ir kuo mes norime būti – pavyzdžiui, kaip mes rengiamės ir kaip dekoruojame savo namus – keliavimas tapo lyg tapatybės ar statuso rodikliu. Tikslą pasirenkame pagal laisvalaikį, interesus ir hobius, tokius kaip vyno turas, maratono kelionės, banglenčių sportas ir t.t. Vis daugiau dėmesio skiriame ypatingam viešbučiui, kuriame apsistosime, tokiam, apie kurį norėtume paskelbti socialinėje erdvėje. Pasirinktas dienų skaičius keliavimui vis labiau keičiasi, tradicinės savaitinės kelionės praranda populiarumą, dabar mes renkamės trumpesnes, tačiau dažnesnes keliones.

Atraskime tikrąjį ir autentišką tikslą

Nors ir didžioji dalis keliautojų vis dar laikosi klasikinių kelionės tikslų, mes vis vien pastebime keletą keliavimo tendencijų. Pagrindinė tendencija tai keliauti į kitus miestus, vietoje sostinės mes norime atrasti antrąjį pagal dydį miestą šalyje, norime pamatyti kažką naujo, bet taip pat ieškome ir autentiškumo. Susidomėjimas Rytų Europos miestais visuomet auga. Stengiamės pabėgti nuo itin turistinių miesto centrų ir vietoje to ieškome kaimynysčių, kur „verda tikrasis gyvenimas“.

Visuomenės įkvėpimas ir atvirukai

Vis dažniau ir daugiau naudojamės skaitmenine erdve, programėlėmis ir socialine erdve. Facebook‘as ir kitos socialinės erdvės yra naujieji atvirukai ir nereikėtų nuvertinti to malonumo šiek tiek pasigiriant. Socialinė erdvė taip pat yra labai svarbus įkvėpimo šaltinis, norint pasirinkti kelionės tikslą – mėgaujamės keliaudami po tas vietas, kuriose matėme keliaujant savo draugus ir pažįstamus, kuriais žavimės. Vis daugiau kelionių ir apgyvendinimo vietų užsakoma naudojantis mobiliaisiais įrenginiais ir mes vis dažniau naudojame programėles ir skaitmeninę erdvę keliaujant. Atsisiunčiame prie interneto nereikalaujančius prisijungti žemėlapius, dažniau naudojame miesto gido programėles.

Dėkojame, kad pasidalinote savo mintimis, Kajsa!

Atsižvelgiant į tai, jog socialinė erdvė yra itin svarbus kelionių įkvėpimo šaltinis, darysime viską, kad įkvėptume Jus, skaitytojus, mūsų dienoraščiuose ir kitose socialinėse erdvėse visus metus. 🙂

Laikas keliauti su „Stena Line“!

 

Liucija Rušinskaitė

Sveiki! Dirbu „Stena Line“ jau ne pirmus metus, todėl norisi su Jumis pasidalinti idėjomis, kodėl verta keliauti mūsų keltais ne tik darbo, bet ir pramogų bei kultūrinio pažinimo tikslais. :)

Rašyti komentarą

Jūsų el paštas nebus publikuojamas

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.