Kaip išteeeempti keltą?

Keltai Stena Line istorija Švedija | Komentarų nėra

Per visą „Stena Line“ istoriją mes padidinome keletą keltų, norėdami padidinti jų pajėgumus. Paskutinį kartą tai buvo padaryta 2007 m., kai „Britannica“ ir „Hollandica“, plaukiojantys maršrutu Hukvan Holandas–Haridžas, buvo pailginti net 50 metrų (padalinus per pusę.)

Tuomet pervadinome keltus į „Germanica“ ir „Scandinavica“ ir perkėlėme juos į Geteborgo–Kylio maršrutą. Beje, šiais metais šis maršrutas švenčia 50 metų jubiliejų. Siūlome pažiūrėti, kaip padidinome laivus:

Kaip matote, laivo didinimo principas yra paprastas, nors inžinerija yra gana sudėtinga.

  1. Pirma, laivas atplukdomas į sausą doką (žr. 3 seriją).
  2. Po to visas laivas padalinamas į dvi dalis, visiškai atskiriant viena nuo kitos.
  3. Dabar galima užpildyti sausą doką ir pašalinti pusę laivo. Tai įmanoma, nes abi pusės plūduriuoja savarankiškai.
  4. Tuo pačiu būdu į doką gali būti atgabentas naujas vidurinis skyrius bei grąžinta pirmoji dalis.
  5. Trys dalys pastatomos viena šalia kitos, o iš doko vėl išleidžiamas vanduo.
  6. Galiausiai, trys dalys suvirinamos kartu.

 

Nepraleiskite kitos serijos, stebėkite mūsų reportažus „Kai tai daroma“ YouTube grojaraštyje!

Norite visa tai pajusti jūroje? Užsisakykite kelionę “Stena Line” tinklapyje.